2017. június 15., csütörtök

Véleményem a játékról

Sziasztok!

Nektek, hogy tetszik a játék?

Nekem elsőre furcsa volt, egészen más, mint a Csábításból Jeles, vagy az Eldarya. Azonban hamar hozzá lehet szokni. Az angol is elég érthető szerintem, a feladatok nem bonyolultak és a képek is nagyon jók.

Nekem baromira bejönnek, a 3D-s karakterek, a mozdulataik, a reakciók és a 
különböző ruhák. Nagyon jól megcsinálták.

A barátaink nagyon jó fejek, akár csak a bátyánk. Remélem Jasmine és Clement összejönnek majd, mert nagyon cukik együtt.

Henri nem volt szimpatikus eleinte, de minél többet játszom annál jobb fejnek tartom, nem beszélve a titkáról. Attól egészen ellenállhatatlanná válik. :D

Én keveslem a napi egy jelenetet, de végül is a többi Beemoov játékban sem kapunk sokkal több lehetőséget a haladásra. 

2 megjegyzés:

  1. Én egyenlőre csak az első fejezetnél tartok, de nekem tetszik. Igazad van hogy elég fura a másik két játékhoz képest, de szerintem nagyon is jó. Jó lenne ha lenne magyarul már úgy sokkal érthetőbb és élvezhetőbb lenne. Mondjuk az eldaryaban meg a csábitásbóljelesben az a jó hogy lehet öltöztetni a karinkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon megszerettem. Nagyon izgalmas. A 6. fejezettől már teljes fordítás lesz, így párhuzamosan nézheted, ha valamit nem értenél a játékban.

      Törlés