2021. június 21., hétfő

Elstartolt a 2. évad

 



Sziasztok!

Végre megjelent a Henri's Secret második évada. Miután félre tettem a duzzogást, hogy PC-n már nem lesz elérhető a játék, és elkezdtem az appon is végigjátszani, rájöttem, hogy nem is olyan borzalmas a dolog. Az extra jelenet és képek külön motivációt adnak. Sajnos az első évaddal még nem végeztem, így nincs fent minden helyes válasz kiemelve, de ettől függetlenül is megtalálhatjátok, ha segítségre van szükségetek.

A második évad az elsőhöz hasonlóan működik. A válaszok 10 EP-ba kerülnek, naponta 600 EP-ot kapunk, egy-egy videó megnézésével újabb energiapontokat nyerhetünk. A kezdéshez pedig kapunk extra 2800 EP segítséget.

A játék magyar nyelven nem érhető el, ahogy az első évad sem, de igykeszem haladni a fordítással. Jó válaszok esetén különleges jeleneteket és képeket kapunk.

2 megjegyzés:

  1. Szió! Érdekelne, hogy 2.évadot is tervezed úgy lefordítani mint ahogyan azt az első évaddal tetted? Mármint hogy nem csak a válaszokat fordítod hanem az egészet kb :)) köszi a választ előre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj, hogy nem válaszoltam. Gondolom (remélem) azóta láttad, hogy igen, fordítom. Ha nem is megy olyan gyorsan, mint anno, mert kevesebb időm van, meg van mellette más dolgom is, de mindenképp le lesz fordítva. :)

      Törlés